22 Kasım 2010 Pazartesi

Yağmurperisi&Sihirli Elmalar Kampanyamızdan Hediyemiz Var

Yeni bir kampanya....Sihirli elmalarla ilk defa kampanya yapıyorum ve oldukça da heyecanlıyım,siteyi inceledim, fındıklı,fıstıklı,çikolatalı,karamelli,birbirinden güzel şeker mi şeker elmalarla karşılaştım,aslında elmanın bu halini ilk defa bu sitede gördüm,bana göre süper bir fikir,bunun yanında İstanbul'da çocukları atölye çalışmasına davet ediyorlar ,çocuklar burada yiyorlar içiyorlar kendi elma şekerlerini kendileri yapıp anne ve babalarına hediye ediyorlar .Çok eğlenceli bir aktivite oluyor sanırım,ancak bulunduğum yerde de bir şubeleri olsa süper olurdu hani.Bunun yanında sitede en çok hoşuma giden hediye seçenekleri,ister evilik yıl dönümü,ister doğum günü,bebek hediyesi ya da özür dileme hediyesi olarak veya daha başka nedenlerle farklı bir hediye vermek istiyorsanız sihirli elmalar.com a bir uğrayın derim. Benim seçtiklerim,




Öncelikle firmamızı tanıyalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder